Merhaba kızlar nasılsınız size birşey sormak istiyorum ben sezeryan olacam kısmetse kaç gün hastane de yatılıyor ve eve geldiğim de eşimle aynı yatakta yatabılcem mi bir sıkıntı olur mu ? Bebeğime alışana kadar annem yanım da duracak ona da bır baza çekecez altına bu süre ne kadar olmalı sizce ? Eşimle birlikte herşeyi görmek istiyorum bazen şey oluryormus mesela kızın annesi veya bir yakını eve yerlesınce koca evden uzaklaşıyormuş o duruma maruz kalmak ıstemıyorum açıkçası.. bir de eşimin abisi gelmeyı düşünüyormuş doğumda ama biz de kalmayacak hızım üst katta kalacak boş odada..şimdi abisi gelirse de eşim beni boşlar mı acaba diye tuhaf tuhaf düşüncelere kapılmaya başladım 7.aylık hamıleyım bu arada sizce nasıl birşey yapmalıyım yada esımle konuşmalımıyım ?