eminearif @Busratek07 evet gittim 6 gibi sancı çok az çıktı, 1-2 cm açıklık varmış. Doktor geri gönderdi artarsa gel diye. Sabahtan beri sıklaşsın diye bekliyoruz, yürüyüşler hurmalar elimizden geleni yapıyoruz , sancılar devam ama hala sıklaşmadı 😁
Busratek07 eminearif ay hadi hayırlısı inşallah sagsaglim kucağıniza alırsınız 😊haber verirsin merak ettim ne olcak
Bsrahy Busratek07 malsef o dakikalarda yanıltıyo benimde 5 dakikada bir 7 dakikada bir giriyo ağrılar açılma yumuşama olduğu için bende hah tamam geliyo diyorum aslında sancılarımda 80 lerde nst de ama açılma ilerlemediği için benide bekletiyolar😁 bugün sabahtan beri hurma yiyom kasılma oluyo umarım işe yararda bugün yarın doğururum😂
Busratek07 Bsrahy inşallah hayırlısıyla kucaginiza alırsınız bende yumuşama vardı 33 . Haftada ama açılma falan olmadı henüz şimdide 38+1 deyiz bakalım sagsaglim gelsinlerde raziyiz valla 😁
Bsrahy Busratek07 aynen öyle sağlıkla gelsinlerde yeterki😇 bende doktora kontröl diye gidiyorum nstde sancım çok çıkıyo hep kendimi doğumhanede buluyorum bi heves artık doğuyo diye seviniyorum ama açılmam hâla 1 cm 😂 sende bol bol hurma ye eğil kalk hergün karnından aşşağı sıcak duşa gir yarım saat öyle takıl yürü dur evin içinde bile ben öyle yapıyom artık işe yaramaya başladı ama hurmayı çok kaçırma az kalsın kasılmaktan bugün evde doğuruyodum😂😂😂😂