ssalihaemin Amiin inşallah sağolasın, bilmiyorum bizimki gelemedi evet hep okumuştum 1 2 gün sonra doğum olur diye geldiği gün aşırı gaza geldim neler yapmadım dedim yarın doğurcam ben herkesi de gaza getirdim 😅 enfeksiyon mu🥺 bilmiyordum onu inşallah bir sıkıntı çıkmaz, sancı da belirti bi ışık falan hiçbişey yok olsa dicem ki belki yakındır bi işaret var ama yok 😅