Mucize6812 kanamanız ve ağrınız yoksa bile bir doktor görmeli. Isterseniz bugun dinlenin, bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başladıysanız tatli bir seyler yiyip hareketlerini dinleyip gözlemleyib, bekleyin yarin doktora gidin. Acilde kadin doğum olmuyor her hastanede. Arayıp öğrenin isterseniz de bugun gidin. Ama muhakkak gidin içiniz rahat olsun. Hicbir sey yoksa bile ultrasonla plesantaya bebeğe suyuna ve rahime bakılması gerekiyor. Ben de düştüm karnımı çarpmamış olmama rağmen rahim uzunluğu ve açıklık olup olmadığı kontrol edildi. Allahın izniyle bebeğinize bir şey olmaz içinde bulunduğu sıvı onu darbelere karşı koruyor. Yine de gebeliğin sağlıklı gidişini teyit edin bence mutlaka içiniz daha rahat eder