Gltn öncelikle bebeğiniz sağ-salim kucağınıza alıp doya doya sevin ısalah 🙏 size şans getirsin yolunuz öyle bir açılsın ki karakter yoksunu eşinize muhtaç etmesin rabbim 🙏 güçlü olmaya devam edin anne olunca dahada göğüs gerermiş insan Herşeye destek alacağınız bir yakınınız varsa konusun anlatin manevi destekte çok önemli boşansanız bile size nafaka vermek zorunda 4 çocuklu kadına giden şerefsiz nasıl ona para yedirip sevgili oluyorsa eşşek gibi çocuğunda bakmak zorunda hiç korkmayın yeter ki güçlü olun pes etmeyin normalde yazmam ama doğum yalmissiniz bu halde sizi yalnız bırakmış ya allah bu dünyada bedelini ödetsin inşalalh bbeginizinde tahtı bahtı açık olsun rabbim iyi insanlarla karşılaştırsin sizi 🙏🐣