Kızlar merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz ben anlatırsam bayaaa uzun olur çünkü🙂🤭bir kaç şeyi yazayım ama;
İlk gebeliğim
40+5 te doğum yaptım
Zorunlu sezeryan oldum normal doğumu aşırı derecede çok istedim kendimi hep ona hazırladım ama kısmet değilmiş buna da şükürler olsun🤲