mucizebebek_ Merhaba benimde aynı 20lik iki kez apse yaptı ,canımdan can gitti çok ağrım oldu.Apse dağıldıktan sonra çektirmek istedim.Dişçim doktorumdan izin almamı söyledi,bugün doktoruma gittim. Diş çekimine izin vermediğini ,bu sebeple daha önce birinin düşük yaptığını ,bu riski almamam gerektiğini söyledi bilginiz olsun.Bu arada riski bir gebeliğim yok çok şükür ve 15+3teyim