Melekk_1 Selam kızlar evde Philips lazer cihazım var yüzümü yapsam bir sorun olur mu 17+5 günlükte hamileyim
1234__ Ben yapıyorum 24+4 üm.ilk günden beri hiç bırakmadım.Normal lazer seanslarımda gidiyorum.Doktorum yasak koymadı
Dilan246 1234__ gerçekten mi? Ben doktoruma sormadan dondurdum lazeri bikini bölgesi ve kadın bölgesine yaptırdınız mı?
1234__ Dilan246 evet yaptırdım :) ilk iki aylıkken yaptırdım birde beş aylıkken yaptırdım benimki tarama atışları zaten üç ayda dört ayda çıkıyor.birde doğuma yakın gidicem çiçek gibi 🌸🌸🌸kıl tüy sorunum yok şükür.
Mommyustn Estetik kliniğimiz var 2006 dan beri lazer epilasyon yapıyoruz ve hamilelere hiçbir şekilde lazer yapmıyoruz. Ben de doktoruma bıyık ve çene için sormuştum ama kabul etmedi😊