beyzaumayy Kızım için onlu hastane çıkışı bakıyorum bir türlü beğenemedim karar veremiyorum sizler neler aldınız
Semilk05 beyzaumayy instagram: mucizeminikler den isimli 10 lu takım yaptırdım yanında yastık ve 15 magnet hediyeli 450 tl
KayraVeAnnesi_06 beyzaumayy 10lu takımını ebebekten aldım , isme özel olanı tulum şapka olarak yaptırdım İnstgram hobidik baby trendyolda da var
Bernnnaaaa beyzaumayy pançodan aldım kaliteleri harika isimli yaptırmadım sevmiyorum isimli kıyafetleri
asuyalin beyzaumayy bunları dert edecek kadar dertsiz misiniz acaba ya 🤣 bebek doğsun gözünüz kıyafet görecek mi bakalım 🤭 hayırlı doğumlar şimdiden
beyzaumayy KayraVeAnnesi_06 e bebekte hangi modeli aldınız ben çok fazla dışarı çıkamıyorum telefondada kararsız kalıyorum
KeremikoBayky beyzaumayy kaldım malzemesi organik pamuk ve organik baskı boya yıkadık 30derecede yarım saatlik programda hiç bi deforme olmadı ama tedarik süresi biraz uzun 3haftada geldi isimli ürün
Semilk05 beyzaumayy aynen 1,5 ay oldu yaptıralı şu an ki fiyatı bilmiyorum ama dışardaki takımlara göre çok iyi hemde yastık dolu geldi magnetler de cok güzeldi
beyzaumayy asuyalin dertsiz olduğum için değilde hepimiz gibi bebeklerimize en güzelini istediğimiz için 🧡