teachervera ben daha önceki doğumlarımda da bu drumla takip edildim. Sayılar doğumla epey benzeşti hatta usg fazla çıkar genelde herkesin benim usg rakamları daha düşüktü. Benim dr um iyi bir perinatalog bu arada. Kesinlikle 3 kilodan sonrası net olmaz diyor orası ayrı. İkizlerime 2350-2400 civarı dedi doğumdan önce son baktığında, 2525-2575 doğdular. Tek bebeğime de 3250 gibi dedi 3400 doğdu. Bakalım bu nasıl olacak.