Seydo54 Gebelikte bebek hickirigi, hep asagida mi hissedilir hic yukarılarda hickirmazlar mi🙈 hep kasikta bazen eski sezeryan yerimde, 28 haftalik
Nutelllaa Seydo54 ben oğlumda 38 e kadar hep kasıkta hissettim hıçkırıgi buda öyle 27 haftalık kasikta
yinehamile Seydo54 bebeğin duruş pozisyonuna göre değişir aslında benim kizim genellikle baş aşağı duruyordu o yüzden doguruncaya kadar hep aşağıda hissettim
Seydo54 Ikra33 sanirim benimde ters cunku hep asagida, ki asagida demisti dr yukari cikar diye bekliom ama rahati iyi asagilarda beyimizin😊🤭