Meliha09 Kızlar bebişimin pazartesi 1 hafta olcak doğalı çevremdeki bazı insanlar dışarı çık ne olcak ki falan diyo 40 konusunda siz bu konuda ne düşünüyosunuz ? Kırkı beklicekmisiniz
Neslisahhh Meliha09 her yerde bu derece hastalik varken küçük bebekle en güzeli evde kalmak diye dusunuyorum
nur34_ Meliha09 herkesin kendi düşüncesi ama ben kirk ciktiktan sonra cik kafasinda degilim yeri gelir 10 gunluk bebegimle cikarim yani bn sadece toparlanmadan cikmicam evden
aylinpalaa Meliha09 yo gayette çıktık zaten doktor kontrollerine de gidiliyor elbet çıkıyorsun. Tercihimiz hep açık alan oldu ama kapalı alana nadiren veya zorunlu olmadıkça girmedik
Minigim38 Meliha09 illaki çıkıyorsun bebek kontrolü senin kontrolün derken. Biz hastane dışında 2 kez çıktık ama çok fazla durmadık 15 20 dakika kapının önüne yürüyüş yaptık malum havalar soğuk bide salgın var korktuk😇
KeremikoBayky Meliha09 bebeğin evine alışması benimsemesi için 40 gün çıkmaması gerektiğini düşünüyorum ama bir anaanne babaanneye yarım saat emanet edip yürüyüşler yapılabilir çok kalabalıklara karışmadan açık alanda
KayraVeAnnesi_06 Meliha09 İsteseniz de kırk beklemeniz zaten mümkün değil ben doğum yapalı 2 hafta oldu kaç kere hastaneye gittik Yani 40 nı beklerim kafasında değilim o çocuk bir şekilde dışarı çıkıyor