Asliormanci vermiyor, heyet alip 32.ci haftana kadar yatarsin, ama onuda almak mesele, vermiorlar cok zor alınıyor, alaniliosan 10 gun 10 gun rapor alip tamamla,,, bende yillik izin alip cikicam rapora darlandim artik, 5 gunraporum kaldi onuda araligin son haftasi alacam, bi 15 gun tamamlamis olmayi planliyorum bakalim nasip