Ipek_2017 isimlerini unuttum ama tahmin yapan arkadaşlar vardı. Rica ediyorum. 💕💕 Sağlıklı hayırlı olması öncelikli tabi ki ama çok merak ediyorum.
Ipek_2017 esmerella37 bu ultrason da 10 haftalık . 2li taramaya gidicem ocak5 de ozaman 14 haftalık oluyor. Ama inşallah kızdır
Ipek_2017 Mustafayigitvebeytugannesi Mustafayigitvebeytugannesi oğlum var 5 yaşında. O kadar çok kızım olsun istiyorum ki rüyalarıma bile giriyor. Tabi ki sağlıklı olsun yeterli 🤲🏼 ama off ne biliyim kızım olur inşallah
Mustafayigitvebeytugannesi Ipek_2017 canım benim Allah’ım gönlüne göre versin bende iki oğlum vardı üçüncü gebeliğim kız olsun çok istedim rüyalarıma bile girdi kız bebek hatta doğurdum ona kdar gordum ama erkek olacakmış.
Aynr1380 esmerella37 inşallah 🤲🏻 iki kızım var oğlumda olur inşallah Çin takvimi de erkek diyor ama daha 7. Haftaya yeni giricez. Sabırsızlıkla bekliyorum