Amine95 slzttr ben Eminönün’den aldım. Dilerseniz aldığım yeri söyleyebilirim. Üzerine de sticker yapıştırdım. internetten tadına bakmadan almak istemedim ama illa internet diyorsanız Melodi çikolata olabilir. Eminönü’nde o da vardı, gayet kaliteli duruyor.
_sevdatsn slzttr çikolata bende yapıyorum canım düşünürsen yapabilirim çikolatalar Belçika çikolatası hemde
Elisam22 slzttr arkadaşlar sadece çikolatamı yaptircaksiniz yda yerine magnetmi yaptırsam die düşünüyorum mevlutte kokulu kutusunda tespih dagatacgmda