srny ben de çok hızlı kilo aldım, diyetisyene de gidiyodum,bazı haftalar her hafta bir kilo aldığım oluyodu.ama dışarıdan sadece karnım belli.vücudumda elimde yüzümde görünen bi ödem şişlik kilo falan yok.nereme aldım onca kiloyu bilmiyorum😅 şimdi son 9 günüm kaldı bii bucuk aydır hiç kilo da almıyorum.korkmayın yani,dikkat etmeye devam edin siz, sağlıklı şekilde aldığımız kiloların çoğu zaten doğumla emzirmeyle gidecek.