Kızlar öncelikle hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah , progestan kullanıyordum bıraktırdı doktorum haftalık prulutona geçtim bu hafta akıntı daha az sanki bu durum beni endişelendiriyor bebeğime bir şey mi oldu acaba diye korkuyorum normal mi sizce