Goktugc ben medilife’da Senem Aras’a gittim doğumumuda kendisi yaptı.ikinci gebeliğim ve sağlık sorunlarım olduğu için sezaryen oldum.normal doğum istiyorsanda destekliyor.çok ilgili,çok anaç,gereksiz tahlil yapmayan,gereksiz ilaç vermeyen bir doktor.hele sezaryende nasıl eğlendim anlatamam.o kadar güzel geçtiki doğumum saolsun Senem hanımdan.birde Selda hanım var oda mükemmel tavsiye ederim.buarada hastahanede bir okadar ilgiliydi doğumdan öncede sonrada.sürekli birileri geldi durdu.hiçbirşeyimizi eksik etmediler.benim ilk çocuğum 14 yaşında çocuk doktorumuz miktat bey.şimdi kızımıda aynı çocuk doktoruna götürüyorum ve kendisinden çok memnunuz.