Hanımlar iyi günler Ovülasyon testi ile ilgili bir sorum olacaktı bir türlü hesaplıyamıyorum öncesi mi sonrası mı regl tarihimim 2 Aralık ovülasyon testimin pozitif çıktığı günler 15-16 sı ikisini de sabah 12 gibi yaptım. Denediğimiz günler 10-12-16-18 i. Denerken gebeliği kolaylaştırıcı jel de kullandım. Bu tarihlerde denemiş olmamız şansı arttırır mı denemediğiniz günler mesela 17 si şansımızı azaltmış oldu mu? Üst üste denemek mi gerekiyor çift çizgiden sonra