Dr4 rkymrsn gazı vardır muhtemelen. Ayaklarının altını okşayarak, gezerek, dik posizyonda tutarak emzirmeyi deneyebilirsiniz. Hayırlı olsun bebeğiniz hepsi geçiyor mis koksunu çekin içinize, enzirrkem de sakin ve sevgi dolu olmaya özen gösterin.
Dp1234 Daha doğum yapmadım ama sütünüz tazyikli olabilir. Yada gazdan dolayı olabilir. Sütünüz tazyikliyse düzenli beslenme öneriliyor