Kızlar ikinci hamileğim ilkinde daha kötüydüm 4 ay hastane serumlar doğana kadar kustum bunda 10+6 haftalığım zofer içiyorum serum takılmıyorum ama 1 gün iyiysem 3 gün kötüyüm günler geçmiyor nasıl temmuz olacak doğacak uyusam o zaman gelince uyansam valla çok kötüyüm millet nasıl geçiriyor günü yemek yiyen insan gördükçe ağlayasım geliyor yattığım yerden kalkamıyorum