Benim de düşük tehlikem olduğu için doktorum vermişti 4000 lik ve sigortam olmadığı için aylık 2000 tl ödemek imkanlarımızı çok zorluyor. Yazan arkadaşlar olmuş ama belki başka ihtiyaç fazlası vardır ulaşır diye yazdım. 🥹 Tekirdağ Çorlu da oturuyorum bu arada.