Merhaba hanımlar, 9 haftalık gebeyim. 1 hafta önce kanamam oldu önce kırmızı renkteydi, sonra kahverengi renkte. Doktora gittiğimde bebeği gördük kalp atışlarını dinledik. Vajinanın içinde birikmiş kan olduğunu söyledi ve bunu bir hafta boyunca atarsın dedi. Düşük tehditi olduğunu ve istirahat etmemi söyledi. Herhangi bir ilaç vermedi. Her gün kahverengi renkte iç çamaşırımı lekeleyecek şekilde kanama oluyor. 1 haftadır raporluydum işe gitmiyorum dün bitti. Perşembe gün kontrolde de bebeği ve kalp atışlarını gördük. Doktor endişelenecek bir durum yok kese normal sınırlarda, bebeğin normal, kanama alanı yok dedi. İşe devam edebileceğimi söyledi. Sağlık çalışanıyım ve ayakta çalışıyorum. Kanamam hala devam ettiğim için endişeliyim. Tekrar rapor alıp süreyi uzatmalımıyım? Çok kararsızım. İlk gebelik ve sistemik hastalığım da var. Doktorun dediği gibi işime devam etmeli miyim😕 Deneyimlerinize ve önerilerinize ihtiyacım var.