Ben akın azman’ın kliginigine gidiyorum yüzyıl hastahanesinin orda hemen cadde üstü Vakıfbank uuzerinde muayne ucreti 400 şuan ilk oglumuda akın bey doğumunu yaptırmıştı şimdide Allah’ın izniyle öyle olacak çok ilgili çok bilgili bi dr tavsiye ederim 😊doğumum büyük ihtimal Medar hastahanesinde olacak henüz fiyat almadık ocaktan sonra zamlanir diye doğumum Mart sonu nisan başı gibi çünkü 😊