Merhaba
Ben 1 aylık hamileyim. Sağlık ocağında kan testinde öğrendim. Bana folik asir önerdiler. 3 ay kullanmam gerekmiş. Kadın doğum doktoruma gittim dün folik asidi kesmemi söyledi. Normal de hamile kalmadan 3 ay öncesinde alınmaya başlıyormuş folik asit bilmiyordum tabi. Her hangi bir araştırma da yapmadım açıkcası. Planlı oldu ama öncesinde nerler yapmam gerektiğini bilemedim. Peki şuan folik asit yerine bebek için hangi besinleri tüketmem gerekecek? Tabi dün ultrason heyecanı ile doktoruma sormayı da unuttum 🤭 ilk bebeğimiz olunca insan değişik duygularda oluyormuş. Bana bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı?