ada1180 cnm kırkım cıktı esımle brlkde oldk eskısı gb hıc ole cnm falanda yanmadı sadece esım dıkkat ettı sezeryan yerıme bastırmamaya bı ıkı ay doktormda altı ay dıkkat et kızım ıc dıkıslerınde kaynasın demıstı ama norml evımın ısını falan yaptım sezeryandan sonra ucuncu gn hastaneden ckdm ertesı gn bır kasa domates dogradım buzluga attm 😂 evet agrın olcak ama sezeryan snrası yapman gereken tek sey bolc yurumke ve gaz cıkartmak sonrası kılay