bsr0101 merhaba bu sabah bende de oldu kalktığımda karnımın sol tarafında çok bariz bir şişlik vardı ağrım yoktu bir tarafın o kadar çıkıntılı olmasına bağladım karnımın sertleşmesini lavaboya kalkınca geçti sonra yeniden yattığımda yavaş yavaş toplandı yine aynı yer emin olamıyorum daha sonra çok hareketlendi bebeğim umarım kötü bir şey değildir doktora soracağım