Abende öyle nerdeyse herşeyi hazır sadece pişik kremi bezi biberon vs. Onlar kaldı . Hastane çıkışı çok almadım ben ama yakinlarimdan çok gedli bana genelde aldiklarimi yazılık yada birdahaki kısa giysin diye alıyorum yani hirazdaha 6-9aylik alıyorum kisliklari yazlıkları da 3-6ay inşallah giyer hepsini 🤰