Şimdi gördüm postu geç oldu ama aklında bulunsun. Benim kendi çocukluğumun doktoru (32 yaşındayım) o zamanlar devletteydi geçen yıl oğlumu götürdüm devlette git gel perisan olduk gittiğimiz gibi durdu rahatsızlığı. En son aritmideydi Ibrahim Hacıoğlu biraz yaşlı ama çok çok tecrübeli öneririm