Arkaşlar 4 aylık hamileyim ve 4 aydır bulantım ve istifra etmelerim o kdr cokki yediğim migdemde durmuyor ona rağmen kilo alıyorum kendimi çok şiş hissediyorum kabizligim da çok fazla bu süreçte detox suyu yada yeşil çay gibi şeyler kullandınız mı neler yapmam lazım
Şimdiden teşekkürler 💘