39 haftalıkken normal biliyorm zaten son hafta ama 33/34 de hemen gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar eger 1 günlük bi şişmeyse gebelik zehirlenmesi yoktur çok ayakta durmaktan olmuştur (gebelik zehirlenmesinde yüzde aşırı şişme elde ve ayakta aşırı şişme oluşuyor yani etin resmen içeriye göçüyo yaşadıgım için biliyorm ama tansiyonları takip edin bende 33 haftadayım riskli gebelik tansiyon takipi yapıyorm mide bulantısı baş agrısı başladı bende ödem yok çok şükür mide bulantısı yaşayan varmı