Merhaba hanımlar
Kızım 3 aylık bugün sağlık ocağı kontrolü vardı annem ben çalıştığım için götürdü 8 kilo 200 gram çıkmış ebesi çok fazla obez bu çocuk demiş hastaneye gidip kontrol edilmesi lazım felan demiş
Mamayı azaltın biraz demiş ,Mamada yiyor Mama olarak Aptamil veriyoruz.
Hastaneye randevu aldım ama başına gelen var mı ?