Kızlar günaydın günaydın tabi ben iki saattir uyanmışım ama yataktan çıkmak ne mümkün sizden soracağım şey ikinci trimesterdeyseniz 14 haftadan sonra yani hemen hemen 15 haftalıkken belirtileriniz nelerdir akıntınız var mıydı ben şahsen aşırı adet sancısı gibi ve bacak çekilmesi ve rahminde ağrı hissediyorum bu normal mi bir de biliyorsunuz ben kocamla boşanma sürecindeyim onun stresini onun üzüntüsünü yaşıyorum onla alakası olabilir mi kısacası bana kendi halinizden bahsedin 😍