1aysekaplan
Benim göbeğimde kaşıntı vardı anlamadım , gerildiği için oluyor sandım kanda çıktı
Aşırı yüksek geldi benim değerlerim safra asitlerine de bakıldı oda yüksekti . 2 gün yattım hastanede ilaç kullandım yattığım zaman ciğer geliştirici vuruldu
Değerlerim istenilen kadar düşmedi , 37 . Haftaya kadar bekletiyorlar
36 da ben sezeryan olacaktım , 35+4 de sancı ve açılmam oldu erken doğum yaptım