Askeryarii ummuhan3 yeni düşük yaptım kasımda erken gebeliktik polikistik overim vardı düzensiz adet oluyordum şimdi biraz daha düzeldi bu ay geri hamile kalırım diye umuyordum ama olmadj
Deletedmom_29 ummuhan3 Benimde Pazartesi olmam lazımdı hala olmadım ama eşim yanımda değil gebelik vs olmaz 🙄 Niye olmuyorum anlamadım ara ara sancım geliyor gidiyor
Esila201619 Bat 22 insalllah olmam yarin erken gebelik testi alip yapcam varsa var yoksa yok kafama takmak istemiyorum
Sanie ummuhan3 benimde öyleydi canm adet olacakmışım gibi ağrım vardı fakat adet olmam gereken gün test yapmıştım ve pozitif cıkmıştı
Elizelif Merhaba! Benimde yarın adet günüm 4gün önce erken gebelik testi yaptım negatif cıktı beklıyorum bakalım adet olcakmış gibi hissediyorum bende 😔