Ygmr_123 Kizlar slm 21 haftalık hamileyim ama nerdeyse hiç karnım yok sanki hiç büyümüyor bu durum normalmi
Kubra-2121 Ygmr_123 benimki 7 aylıkken cıkmaya basladı suan 9.ayımdayım hala 8 aylık göbek var gibi bebeğin sağlıklı olsun yeter kilo olmaması daha iyi❤
mavininhertonuu Normal benimde 6 aylıkken falan çıkmaya başladı 9 aylık olduk hala küçük doğurcam diyorum inanmıyorlar
Derya2209 Seydo54 ayyy Canim 🙊en güzeli minnak Karin. Ben 23 haftalik dogum yaptim gayet etli bi bebegim vardi.. Melek oldu tabi.. Ama hep dedim niye karnim yok acaba biseymi oldu büyümuyormu diyordum💙🫶🥺Doktor yok gayet iyi bebek derdu hep..
Ygmr_123 Ayy inşallah bebek iyi olsunda gidip gelip aynaya bakıyorum kizlar eşimde diyor senin göbeğin hiç büyümüyor iyice korkutum
Derya2209 Seydo54 Allah razi olsun… Gecmiyor hic acisi gecmeyecekte.. Suan yine hamileyim ama ölen bebegime hala icim aciyor sizliyor agliyorum… Kimseye yasatmasin rabbim