Baharks Arkadaşlar geçen de yazdım kimse dönmemiş 2 gün önce oğlum olacağını öğrendik ismini de Göktürk Ege düşünüyoruz hatta kesin diyebiliriz ama disardan nasıl duruyor merakta ediyorum sizce nasıl?
Humzee16 Baharks bende tarihi değerli olan isimleri seviyorum. Göktürk, Alparslan, Mete çok hoş duruyor. Göktürk Ege de gayet güzel uymuş Rabbim ismiyle yaşatsın kuzum ❤️
Petito35 İkisi de ayrı ayrı çok güzel ama sanki bir araya gelince kaba ve uzun gibi olmuş. Yine de tercih sizin adıyla yaşasın
Baharks Ayyy gerçekten mi çok mutlu oldum şu an çok teşekkür ederim etrafımdaki çoğu insan yeni isim fikirlerine alışık değiller savaşa mj gidiyor felan diyorlar bende farklılığa açığım ayy inşallah ismi gibi güçlü bir karakteri olur
duygu391 Baharks ay ne demek savaşa mı gidiyor? Mükemmel isimler seçmişsiniz bizler türküz türk isimleri kullanmak kadar güzel bir şey var mı bence güzel isimler. Adıyla yaşasın inşallah cesur yürekli meslek sahibi ahlaklı bi oğlan olsun inşallah.
Cikoleyla İstanbulda göktürk diye Eyüp’ün bi beldesi var. Aklıma göktürk ismi hep onu getiriyo, sıkış tepiş otobüsleri, berbat kokan insanları, köpek dolu sokakları. Bende olumlu bi his oluşmuyo maalesef.
Baharks Cikoleyla evet olabilir bendede öyle bir kaç isim var kötü şeyler çagristiyor haklı olabilirsiniz 🌷
Baharks Defnem_26 aynende öyle ama işte insanlar böyle demeye başlayınca gerçekten kulağa kötü mü geliyor diye düşünmedim değil tabikide değiştirirsen ki sanmiyroum onların dedikleri için değiştirmem.Bu arada begenmeznize sevindim çok teşekkür ederim🙂