Bende polikistik over vardı kasımda erken gebelik durumumu öğrendim sonra beş gün sonra düşük yaptım şimdi çok iyi bi doktor buldum femara verdi bana adetin 5. Günü başlayıp 5 gün iç dedi femarayı kullandıktan sonra çatlatma iğnesi vurucam dedi bana 3 gün sonra gel dedi yani 3.gün mü gideceğim