ceylin4 Yarın ikinci sezaryenimi olucam birincisi zorunlu olmuştu iki buçuk yaşında oğlum var kendimi ve korkularımı geçtim onsuz kalıcak olmanın üzüntüsü var içimde dua istiyorum hamile annelerden😪
Cnstpc ceylin4 bende ilkini zorunlu sezaryen olmuştum 2. De sezaryen olacakmış aynı yerden mi kesiyorlar acaba bilginiz var mı