Bellidegil34 Kızlar haziran sonu temmuz başı gibi doğacak bebişimız kiyafet olarak kısa kollu mu uzun kollu zıbın mı nasıl alışverişler yapmalıyım
Lolo3434 Bellidegil34 bizim bebişde temmuz sonu dogacak yinede uzun kol taraftarıyım sonuçta bebek çok kalın giydirmem ama uzun kol ince zıbın da giydiririm diye düşünüyorum bende emin olamadım burda durayım 🤣🤣🤣🤣
gamzesonmez Bellidegil34 benimde bebişim haziran sonu temmuz başı gelicek Allahın izniyle bende hep düşünüyorum bunu😬 ama çok sıkı sıkı giydirmekte istemem açıkçası baksanıza aralık ayındayız hala daha tam kışa giremedik yani kısa kollu alırım herhalde ya
Gzdeee11 Bellidegil34 kısa kollu alın benim oğlum da Temmuz bebeğiydi atletle büyüdü doğum sonrası kontrole gittik çocuk doktoruna 10 gün sonra falan annem eldiven tulum çorap giydirmişti oğluma bide iyice battaniyeye sarmıştı doktor dışarıda kar mı yağıyor demişti o gün gidip yazlık alışverişi yapmıştım
Petito35 Haziran sonu temmuz başına geliyor benimde ince uzun tercih ettim en azından 40 ı çıkana kadar sonra normal serüvene geçebiliyoruz. Sarıp sarmalamaya gerek yok