Tugceeeeozt Kızlar merhaba yarın 38+0 haftalığız ve sezeryan doğumum var tansiyonum olduğu için genel anestezi olacağım. Son günüm yapmam gereken birşey sizin yaptıklarınız neler yardımcı olurmusunuz bugünü nasıl geçirmeliyim ?
gokce66 Tugceeeeozt bedenen temizliğimi yapacağım o gün geldiğinde. Sürekli namaz kılan biri değilim ama o sabah namazimi özellikle kılacağım. 1 gece önceden komposto yapacağım kendime hastaneye götürmek için .Farklı olarak bunlar geldi aklıma 😊