_edakrsu22 suçlama kendini bende öyleydim bebeğimden soğumuştum resmen, orda gördüğüm diğer kadınlarda öyleydi orda bir tane sağlıklı birini görmedim herkes bunalımdaydı benim gibi, bende eşime yalvardım kurtar beni burdan diye eşim geldi konuştu bebeği kuveze alacagız dediler yüreğim el vermedi ayrılmaya ,sinir krizi falan geçirdim doktora söylemişlerdi bir gece yanına biri gelsin diye arkadaşım geldi benimde, ertesi gün çıkarttılar. O gün 2 sakinleştirici yaptılar biraz topladım kendimi anca, Valla bana anlamsız geliyor orası anneye eziyet yeri herhalde, yahu yeni doğum yapmışım yemek yiyemez haldeyim bebeğe mi bakayım kendime mi, bir insan yüzü göremiyorum bebeğe nasıl bakılır bilmiyorum stresten süt desen gelmıyo, valla ikincimi bekliyorum yaza kısmetse, bir daha kolay kolay kalmam orda dediğin gibi kuvez kapısı beklenir de orası insanı tamamen delirtiyor. Kimseyi düşürmesin Rabbim oraya. Çıkarsınız inşallah yarın hayırlısı ile.