seydacone Kızlar ben 23. Haftamdayım afedersiniz ama lavabo da idrarımı yaparken kasık ağrım oluyor rahatça tuvaletimi yapamıyorum sanki sancı değilde böyle yumurtalıklarımda batma var acaba normal mi ki
EdaMinaKele seydacone bende aynı sorunu yaşıyorum hemen hemen kasık ağrım var acaip derecede yürümekte bile zorlanıyorum doktor bugün magnezyum verdi insallah gecer 23+4 deym bnde
Sonay seydacone ay o bendede var tahlil yaptı haftaya gidicem kontrole. Yürürken bile catım ağrıyor. EdaMinaKele magnezyum ilacının adı ne acaba bendede çok oluyo doktora sormadan içsem olur mu? Doktor sadece tahlil verdi bana
Haticeyildiz seydacone ayni bendede oluyodu idrar tahlili yaptirdim vajinal enfeksiyon cikti fitil kullandim bu ikinci oluyo bi 25 haftalikken oldu simdide 35 haftaligim yine oldu yine fitil verdi
EdaMinaKele seydacone ınsallah ama bu haftalarda galıba olabılıyor bende doktoruma bugun gittim hic bir sorun yok dedi ama acıdan resmen yürüyemiyorum geçsede rahatlasak
EdaMinaKele Sonay magzenyum şaşe die bi ilaç walla tahlilsiz werdi banada ağrım oluyor diye daha bugün ama böyle bir ağrı yok yani yürüyemiyorum resmen 5 adım atamıyorum normal degil bence