Kızlar 29 haftalık gebeyim. 1 haftadır üst solunum yolu enfeksiyonu ile cebelleşiyorum direndim ilaç almamak için ama dün hastanelik oldum boğazlarım şiş yoğun öksürüğüm var acil doktoru Aksef diye bir antibiyotik yazdı 500 mg. Gebelerin kullanabileceğini söyledi daha önce kullanmış olan var mı? Korkuyorum