hilall_27 hayır kuzum fahrunisa hanımı tavsiye etmiyorum çok çok iyi bir doktor ama çok fazla bilgili değil 3 doktor gezdim bebeğime erkek dedi ona gittim kız dedi sadece o yanıldı, sonra kuzenimin sezeryanini o yapmıştı çok acemice yaptı dedi hala ameliyatim çok ağrıyor dedi 5 ay önce olmuştu sezeryani da en güzel doktor Gülhan vuruşkan çok çok tatlı iyi bir doktor