EsenEsinDefne Kızlar Doğum Sonrası Yani Ameliyattan Sonra Ped mi Kullandınız Yoksa Kullan At Kilotlardan Mı Kullandınız?
syagmurr EsenEsinDefne canped kullanmıştım 4-5 gün kadar sonra pede geçtim dependi arkadaşım önermemişti canped den memnun kaldım
gbdl2023 KayraVeAnnesi_06 bende depemd almayı düşünüyorum beden ne almam gerek rahat edilebilmesi açısından
KayraVeAnnesi_06 gbdl2023 60 kiloydum ben doğuma girerken M aldım tam oldu ama zamanla şişlikle iz yapmaya başladı Bitince L aldım daha güzel oldu büyük olmuyor sizde bedeninize göre L yada XL tercih edebilirsiniz
gbdl2023 KayraVeAnnesi_06 ben suan 71 falanım 1 buçuk ayım kaldı xl almam daha mantıklı o zaman teşekkür ederim