mysweetbabyy bu hastalık insanı delirtiyor çünkü biliyorum. Valla ne kadar yiyebilirseniz. Bazı insanlarda şişkinlik yapıyor ona göre dozunu ayarlarsınız. Yalnız çatlatıp 5 dk bekletin. İçinde allicin diye bir madde var o madde aktifleşiyor 5 dakikada ama 10 dakika içinde de tüketmeniz gerekiyor. Hatta bu allicin sıvı olarak da satılıyor trendyolda ama gebelikte kullanmayın bence ne olur ne olmaz. İnek sütü, yoğurt falan fermente olduğu için diyette bir süre yasak ama siz yiyin çünkü gebeyiz. Gebelikten sonra diyetini araştırabilirsiniz. Fonksiyonel tıp diyetisyenleri var instagramda çok detaylı anlatıyorlar. İlker pazarbaşı var mesela çok iyi bu konuda. Şekerli, beyaz unlu, mayalı şeyler tüketmeyin arttırır bu dönemde sizi zorlar. Sağlıklı yağlara, sebzelere ve proteine ağırlık verin hem bebeğinize de iyi gelir. Domates, Patlıcan gece gölgesi sebzesidir. Bunları yiyince şişkinlik hissediyorsanız bunları da yemeyin bir süre zaten şu an mevsimi değil zorlanmazsınız yemediğiniz zaman. Kekik de çok iyi ama o da şu an için yasak ama ete ve tavuğa koyup pişirirseniz az tükettiğiniz için zarar vermez ama faydası olur mutlaka. Limon sıkıp zeytinyağ tüketin o da iyi gelir. Kızartma da tüketmeyin çok o da arttırabiliyor