Sellmaseellma 2 gün önce idrar yolu enfeksiyonu için monurol aldım sabaha rahatlattı biraz bugün tekrarlamış ağrım var sağ tarafımda doktorumada yazdım dönmedi ama monurol öyle 2 günde bi kullanılırmı acaba 25 haftalığım
prematureannesi_ Sellmaseellma hayır canım 10 gün arayla kullanılıyor bende hamileliğimde kullandım kum döküyordum
Sedamete Sellmaseellma 3haftadır haftada bir kullanıyorum gelecek haftada verebilir yapacak bir şey yok ki enfeksiyon gitmiyor
Sellmaseellma prematureannesi_ bugünde pazar cevap verirmi doktor bilemedim ya o kadar dikkat etmeme rağmen dışarıdan kaptım dışarının wc lerine bile girmezdim hastanede mecbur kaldım girdim ordan kaptım kesin
prematureannesi_ Sellmaseellma dışarda da girsen evde de girsen illa bu enfeksiyon hamilelikte oluyor canım ben bile dışarda girmezdi sürekli tuvaletti yıkardım annemin evinde bile girmezdim
Sellmaseellma Sedamete aslında en başından farkedip kullanılsa etkisi oluyor biz sonradan fark ettiğimiz için böyle ağrısını çekiyoruz
Sedamete Sellmaseellma doktorlar yükselsin öyle verelim kafasında bende anlayamıyorum her ay idrar veriyorum belli zaten enfeksiyon var az miktarken versene ama yok illa zirve yapacak
Sellmaseellma prematureannesi_ ya gebeliğimin 16.haftasına kadar hep enfeksiyon oldum ondan sonra da hiç olmadı şuan 25 haftalığım dışarda hiç girmiyordum çünkü hep evimde evde de sürekli temizliyorum inan farkı var dışarda milyonlarca insanın girdiği yere giriyorsun evinde sayılı insanlar kullanıyor en azından temizliyorsun yani d