Rabia-- Buraya çok yazdım her önüme gelene sordum iki kızım vardı üçüncü bebeğim erkek olacak 🙈💙 çok mutlu oldum Allah burada ki herkesin gönlündeki nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 💙💙💙
ceylangokce_05 Rabia-- benim de iki oğlum vardi 3.ye de erkek dedi çok isterdim Bi kızım olsun ama nasip değilmiş
Aynr1380 Rabia-- darısı başıma inşallah . Benimde iki kızım var hamileyim . Birde oğlum olsun çok isterim . Hayırlısı inşallah herşey Allahtan sağlıklı olsun da 🥰
BEAUTY28 Rabia-- allag abali babali byyuttmeyi nasip etsin. Bu arada kese sekilleri farjlimiydi kizlarin sekilleri ile?
MuhtesemAtom Benimde bir oglum var 2. Ye hamileyim 12+0 haftalikken yine Erkek dedi doktor . Ama cok erken dedi degisir mi acaba