Mrvbnbg2208 Kızlar sonunda benim de gideceğim hafta geldi tip merkezi Rauf beye, nasıldır dikkatli mıdır tok mu gideyim ve bunun gibi şeylerin cevaplarını verir misiniz
joy Mrvbnbg2208 ben Rauf beyde yaptırdım detaylı ultrasonu. Önceden randevu almıştım ama ona rağmen çok bekledim. O yüzden yanınızda yiyecek bulundurun tok olmanız için. Rauf bey çok iyi bir hekim. Dikkatle kontrol etti ve oldukça ayrıntılı bir döküman verdi. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah.
Songul-49 Cok ıyıymıs bana baya önermıslerdı, ama ne yazık ki randevu bulamadım siz ne zaman randevuyu almıstınız
Mrvbnbg2208 joy çok teşekkür ederim bilgiler için peki görüntüler renkli mi ya da fotoğraf çekmek istesek ne tepki veriyor acaba
joy Mrvbnbg2208 verdiği görüntüler renksiz. Renkli görüntü için fotoğraf çekebilirsiniz demişti ekrandan kendisi.
Mrvbnbg2208 joy bir de kusura bakmayın çok sordum, benim randevum 11deymis ama 8de gelip sıra alın erken alabilir denildi siz nasıl yaptınız
joy Mrvbnbg2208 bana da 1 den önce gelin demişlerdi. 11 de gittim. 3 gibi aldılar. İnşallah erken alırlar sizi. Belli olmuyor ne zaman alacakları bence. Erken gitmek iyi olur
Mrvbnbg2208 joy ayy sonuna gelmişsiniz ne güzel Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤩